Συναρμολόγηση κινέζικων αυτοκινήτων στην Βουλγαρία

Το χαμηλό εργατικό κόστος και η φορολογία του 10% flat, σε σχέση με τους εισαγωγικούς δασμούς των εκτός ΕΕ προέλευσης αγαθών, είχαν σαν αποτέλεσμα την υλοποίηση της εν λόγω επένδυσης.

http://www.nytimes.com/2012/05/23/business/global/made-in-china-but-assembled-in-bulgaria.html?_r=1

GD Star Rating
loading...

4 thoughts on “Συναρμολόγηση κινέζικων αυτοκινήτων στην Βουλγαρία”

  1. Λογω προυπηρεσιας στη ΤΕΟΚΑΡ ευαισθητοποιηθηκα και εψαξα το site των βουλγαρων
    http://www.greatwall.bg/za-liteks-motors.html
    Εβαλα τα κλαμματα
    Εχαμε ενα εργοστασιο ετοιμο με Δυνατοτητα και βαφης και συγκολλησης και καποιου σχετικου μικρου αλλα ευκολα επεκτασιμου Localization plan και οι (.. μ π ι π ..) το κλεισαν γιατι η αστυνομια ηθελε opel astra οι τραπεζες επιτοκια (.. μ π ι π ..) ο Αρσενης κοινωνικα συμβουλια και οταν ο προεδρος της NISSAN το επισκευτηκε, ο δημαρχος δεν του εκανε ουτε το τραπεζι μη μαγαριστει το προοδευτικο του φρονημα
    Χρυση αυγη και Ιφικρατης σας αξιζει ρε

    GD Star Rating
    loading...
  2. Με ενα πιο φιλικο επιχειρηματικο και φορολογικο περιβάλλον..

    Θα μπορουσαμε να ειμαστε η Πύλη της ΕΕ για ολα τα Ασιατικα προιοντα. Οχι απλως διαμετακομιστικο κέντρο, αλλα ΠΥΛΗ, με αντιπροσωπείες – αποκλειστικα δικαιωματα για ολη την Ευρωπη!

    Τώρα ουτε καν διαμετακομιστικό δεν είμαστε!

    GD Star Rating
    loading...
  3. Αν ειναι δυνατόν ουτε καν οι Εφοπλιστες δεν σκεπτονται να κανουν τετοια καθετοποιηση!

    Αντ’ αυτου αγοραζουν εφημεριδες και περιοδικά!

    Εχουν τις επαφες με τους κατασκευαστές, μεταφερουν τα προιόντα τους σε ολο το κόσμο, γεωγραφικα ειμαστε σε Στρατηγικο σημειο για την εισοδο στην Ευρωπη -αντι να κανουν το κύκλο της Αφρικης και να πηγαίονουν στην Ολλανδία- και ομως τιποτα..

    Τωρα μας προεκυψαν και οι Σομαλοί Πειρατες… αντε γεια…

    GD Star Rating
    loading...

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.